100 % sleva na firemní Záznam

50 % na klikací reklamu

Získat slevu

Je web v mobilu i vaše šance?

Autor: Petr Liška

Nejen hledání restaurace, ale co třeba takového divadla? Dámy se sejdou v kavárně: "Včera jsem byla s malým v loutkovém divadle." "A jak, dobrý?" "No perfektní, hodinu zíral a já si pěkně oddychla." "A hrají to ještě?" "Počkej, podíváme se," odvětí mamka a hrabe do kabelky pro telefon. I jednoduché stránky řemeslníka mohou získat konkurenční výhodu, když půjdou trendu vstříc: "Měl jsem ti doma dobrého instalatéra..." "Jo? A nemáš na něj kontakt?" "Ne, ale podíváme se...," a muž začne hledat v mobilu.

Mnohé weby asi ještě dlouho zůstanou cílem lidí, sedících u "velkého" počítače, protože zrak miniaturizaci odolává. Nicméně stojí za to zvážit, jestli právě vaše stránky by přizpůsobivostí mobilnímu displeji mohly získat konkurenční výhodu. A když ano, je rozumné, aby hned nahoře byl funkční odkaz na váš telefon. Na velkém počítači může zůstat skrytý, na mobilu by se ale měl objevit, aby uživatel nemusel hledat v menu "Kontakt" a pak číslo do mobilu přepisovat. Odkaz jde udělat tak, aby na něj člověk v chytrém telefonu ťuknul prstem a číslo se začalo vytáčet.

Obrázek ukazuje web www.anteny-tv.cz, který patří do referencí autora.