headerbanner

Nebojte se konkurenčních webů - příklad antén a satelitů

Autor: Petr Liška

Kolik řemeslných živností v oboru "montáž antén a satelitů" může být v Praze? Desítky? Sto? Každopádně je to dost velká konkurence a dosáhnout dobré pořadí ve vyhledávačích není nic jednoduchého. Zejména kvůli stovkám e-shopů, nabízejících satelitní komplety. Na takové výrazy jako "satelity" jim živnostenský web s několika stránkami prakticky nemůže konkurovat, protože e-shop má přinejmenším desítky stran s podobnými výrazy. Přesto můžete uspět.

anteny-tv.cz v mobiluanteny-tv.cz v pc

Zásadní je volba klíčových frází, se kterými uspět můžete a s jejichž využitím musíte budovat obsah webu. Další důležitou součástí ve výrazně konkurenčním prostředí je "klikací" (PPC) reklama. Na těchto dvou podmínkách - tedy na obsahu webu a reklamě - závisí 90 procent návštěvnosti. Zbývajících 10 procent závisí na vnějších podmínkách (třeba zpětné odkazy jsou ale často zkreslovanou a přeceňovanou podmínkou dobrého pořadí).

Výsledek? Web www.anteny-tv.cz má několikanásobně vyšší návštěvnost, než nejbližší konkurenční web. A když se na něj podíváte třeba v mobilu, uvidíte jak se dokáže přizpůsobit malému displeji. To má čím dál zásadnější význam.