headerbanner

Zkuste Adwords (téměř) zadarmo

Autor: Petr Liška

Kdy jindy než teď, když dostanete 1000 Kč k proklikání navíc? Zaplatíte 250 a Google vám připíše tisícovku. Ale pozor - lepší je zaplatit o dvacetikorunu víc. Když totiž bude vaše nejlevnější klíčové slovo stát třeba dvacetikorunu a návštěvníci proklikají 240 korun, poslední klik nikdy neproběhne. Systém reklamu nezobrazí, protože na účtu máte jen 10 Kč a "šli byste do mínusu" (tisíc korun naskočí až po proinvestování 250 Kč).

Možná si řeknete, proč to s darovanými 1000 korunami "jen tak nezkusit". Ale možná chcete za své peníze zjistit, jestli bude mít cenu pokračovat v reklamě i bez pobídky. Pak věnujte několik (spíš více než méně) hodin různým diskusím na téma Adwords, abyste se vyvarovali předražených kliknutí, které vám navíc přivedou lidi, co se nakonec nestanou vašimi zákazníky. A nebo - nevyznáte se v tom množství voleb v Adwords? Nechcete se půl dne trápit?

Napište...

... a reklamu vám nastavím.

Kolik stojí dodatečná reklama? Nic!

Dílčí odkazy pod klasickou reklamou? Nebo dokonce obrázky? To musí být drahé! Jenže není. Je to zadarmo - respektive v ceně běžné reklamy, neplatíte nic navíc. Jen se obávám, že to Google dlouho takhle nenechá. A že si za čas pěkných pár korun přihodíme. Ale do té doby - myslíte, že ostatní reklamy na dané stránce mají vůbec šanci?